掃呢頁CODE去手機

2019年7月24日 星期三

【爆相爆片】網紅「娘娘」杜小喬收兵 秘撻大台藝員仔譚永浩 __,TVB,大台,杜小喬,爆相爆片,

 讀者提供圖片
29歲網絡女神「娘娘」杜小喬,曾被傳收兵無數的她,自爆初戀發生在13歲,至今只拍過兩次拖,一次長達9年,一次差唔多1年;而dry了3年的她,原來已靜靜 ...


29歲網絡女神「娘娘」杜小喬,曾被傳收兵無數的她,自爆初戀發生在13歲,至今只拍過兩次拖,一次長達9年,一次差唔多1年;而dry了3年的她,原來已靜靜地又收兵,日前杜小喬和新歡在灣仔街頭拖手仔,被讀者Yiu透過「爆相爆片」分享,更認出她的新歡是大台藝員仔——譚永浩。



讀者Yiu在電話表示:「嗰日下晝6點幾,我搭電車經過修頓球場附近,見到杜小喬拖住一個男仔,佢哋拖手好sweet,拖到實一實,十指緊扣,有講有笑,行去喜帖街後面食肆。初頭我都唔認得個男仔,後來再睇番啲相,覺得似無綫藝員譚永浩,因為之前睇《都市閒情》見過佢唱歌,跟住睇番杜小喬嘅IG,佢哋近排有套音樂劇飾演情侶,所以肯定係譚永浩,佢哋應該係拍拖啦。」



譚永浩於2010年參加英皇新秀歌唱大賽,奪得「金咪大獎」和「最受歡迎網上人氣獎」,2年後入讀無綫藝員練班,畢業後做過《安樂蝸》等節目主持,去年在劇集《救妻同學會》中飾演花弗男徐嘉偉(PatPat),今年終於簽大台做經理人,在圈中默默耕耘的他知名度不高,他在訪問中曾透露,讀完訓練班之後兩年左右,試過戶口只剩38元!



本月23日公演的音樂劇《我們的青春日誌》,譚永浩和杜小喬都有份演出,未知是否因合作擦出愛火花呢!



讀者提供圖片  拖手斷正(讀者提供圖片) 拖手斷正(讀者提供圖片)
 兩人在灣仔街頭拍拖(讀者提供圖片)

兩人在灣仔街頭拍拖(讀者提供圖片)
 (讀者提供圖片)

(讀者提供圖片)
杜小喬着拍拖褲貼社交網 (IG圖片)

杜小喬着拍拖褲貼社交網 (IG圖片)
楊永浩在大台發展機會唔多  (IG圖片)

楊永浩在大台發展機會唔多 (IG圖片)
 兩人有份做音樂劇 (IG圖片)

兩人有份做音樂劇 (IG圖片)

鍾意就快D Share啦!