掃呢頁CODE去手機

2019年7月24日 星期三

杜小喬:娘娘收山!杜小喬認撻着譚永浩 __,杜小喬,譚永浩,

女神拍拖喇,唔知啲宅男點睇呢?有「娘娘」之稱嘅網絡紅人杜小喬,今年進軍樂壇做歌手,事業得意,原來愛情一樣得意,佢最近就同一齊合作音樂劇《我們的青春日誌 ...


女神拍拖喇,唔知啲宅男點睇呢?


有「娘娘」之稱嘅網絡紅人杜小喬,今年進軍樂壇做歌手,事業得意,原來愛情一樣得意,佢最近就同一齊合作音樂劇《我們的青春日誌》嘅無綫藝人譚永浩(Jarryd)拍拖,今日更在社交網上載拖手相認愛,當眾大嗌對方係男朋友,非常甜蜜。

杜小喬接受電話訪問時表示剛開始拍拖,並指:「因為角色所以不斷傾偈,好多時間傾偈而開始。(對方優點?)細心、願意聽人講嘢,有同理心,錫屋企人。最夾係我哋南轅北轍,但都搵到對方有趣嘅地方。」她笑言不擔心會流失粉絲,希望大家會見到她的進步。

譚永浩就大讚女友思想清晰又有愛心,問到會否擔心成為女友男fans的公敵?他說:「其實一開始決定要行呢一步,就預咗會承受一啲嘢,我唯一可以做嘅就係做好我自己,努力工作,令到小喬幸福同開心。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!