網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年7月30日 星期二

蔣家旻:終於公開!蔣家旻晒咀嘴相:佢係我男朋友 __,蔣家旻,

蔣家旻高調「認愛」!藝人張致恒(Steven)日前突然宣布做咗爸爸兼有未婚妻之後,即被揭「一腳踏五船」,有指Steven同莊端兒拍拖時曾劈腿蔣家旻(A ...


蔣家旻高調「認愛」!


藝人張致恒(Steven)日前突然宣布做咗爸爸兼有未婚妻之後,即被揭「一腳踏五船」,有指Steven同莊端兒拍拖時曾劈腿蔣家旻(Angel),不過Angel已經否認咗件事。尋日Steven終於「上水」公開發文道歉,相信事件都告一段落。而被捲入事件嘅Angel亦有新開始,尋晚佢就喺社交網公開放閃,晒出拖手同咀嘴,並留言:「宣布:佢係我男朋友❤️我個心只容納到佢一個,其他人唔好煩我啦😌另外,我一早落咗訂,邊個都唔可以同我爭!我哋個心,係屬於彼此㗎!Love you, My Boy😘」

雖然講到咁Sweet,但係呢個「男朋友」只係個小男孩,而網友都好配合咁話:「終於公開啦☺️❤️❤️」「恭喜晒!祝你幸福😂😂😂」唔知Angel幾時先搵到對的人呢?

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!