網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年7月30日 星期二

阿諾舒華辛力加:《真實謊言》25周年紀念 阿諾與女主角久別重逢 __,阿諾,阿諾舒華辛力加,

《真實謊言》25周年紀念,阿諾與女主角珍美重聚。今日係荷里活大隻佬巨星阿諾舒華辛力加(ArnoldSchwarzenegger)72歲牛一,老友史泰龍 ...


《真實謊言》25周年紀念,阿諾與女主角珍美重聚。


今日係荷里活大隻佬巨星阿諾舒華辛力加(Arnold Schwarzenegger)72歲牛一,老友史泰龍(Sylvester Stallone)即貼合照留言祝他生日快樂。而適逢今年是阿諾賣座動作片《真實謊言》(True Lies)的25周年紀念,阿諾日前就與女主角珍美李寇蒂絲(Jamie Lee Curtis)重聚!

「老婆」珍美李過去周日於社交網Instagram(Ig)貼聚會的黑白照,二人攬到實頸貼頭合照。珍美李留言表示今次是二人宣傳完《真》後首次一起。並笑言:「阿諾,你仍然令我抖不過氣!年長,更聰明但仍然係我哋必不可少嘅自我。一路學習,愛和笑!」照片曝光後即勾起好多粉絲回憶,有網友更留言叫她們重拍《真》。亦有網民留言請求二人再合作。最近阿諾亦與另一老拍檔蓮達咸美頓(Linda Hamilton)於新作《未來戰士:黑暗命運》(Terminator: Dark Fate)中再度合作。

除了《真實謊言》之外,昨日亦是占基利(Jim Carrey)主演的代表作《變相怪傑》(The Mask)上映25周年紀念。導演卓羅素(Chuck Russell)日前受訪時大爆原本女主角並唔係金美倫戴雅絲(Cameron Diaz),之前他搵過巨乳名模安娜妮歌史密夫(Anna Nicole Smith),二人更見過面,之後卓因為覺得安娜唔適合角色而最終搵金美倫飾演,更因而令她走紅,而安娜就於2007年因意外服藥過量而離世。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!