網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年7月30日 星期二

舒淇:女神們的男神!舒淇林熙蕾林心如勁冧邊個? __,女神,林心如,林熙蕾,舒淇,

到底邊個令到舒淇(右起)、林熙蕾同林心如(左)變晒小粉絲呢?藝人舒淇、林熙蕾同林心如一向都好老友,不時都會相約聚會,日前舒淇就晒出同好姊妹嘅合照,留言 ...


到底邊個令到舒淇(右起)、林熙蕾同林心如(左)變晒小粉絲呢?


藝人舒淇、林熙蕾同林心如一向都好老友,不時都會相約聚會,日前舒淇就晒出同好姊妹嘅合照,留言話:「Have a great day♥️」相入面眾人都飲到面紅紅,似乎玩得相當盡興!而呢日林熙蕾都喺社交網分享同舒淇、林心如聚會嘅相,原來個聚會唔只佢哋幾個,仲有埋蕭敬騰添!見三個索爆人妻用好仰慕嘅目光望住揸咪唱歌嘅蕭敬騰,直頭當正對方係男神咁,林熙蕾仲留言:「我們是小粉絲!」而蕭敬騰就搞笑回應:「🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓賣草莓喔~~有人要買草莓嗎?」到底呢一片士多啤梨海係想做咩呢?網友就留言:「被女神包圍的男神😍😍😍」仲大嗌羨慕呀!

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!