掃呢頁CODE去手機

2019年7月18日 星期四

張頴康:張頴康患銀屑病 被麥雅緻誤會去滾 __,張頴康,麥雅緻,


麥雅緻帶埋囡囡出席活動撐老公。無綫藝員張頴康與太太麥雅緻及女兒到荃灣出席《銀屑閃跑》活動。患有銀屑病十一年的張頴康自言已經康復了九成半,最差的時間有七 ...


麥雅緻帶埋囡囡出席活動撐老公。


無綫藝員張頴康與太太麥雅緻及女兒到荃灣出席《銀屑閃跑》活動。患有銀屑病十一年的張頴康自言已經康復了九成半,最差的時間有七成皮膚出現皮屑問題,他說:「靠打針,透過生物製劑治療好番95%,但係呢個病係冇得根治嘅,要有好嘅健康、做運動、作息定時去長期作戰。」

張頴康指藥費也構成一定負擔,最初第一針花費五萬,隨後長期要打針治愈,慶幸後現時可以個半月才打一次針,花費五千,惟有在其他地方節省開支。

張頴康指銀屑病是遺傳,當年剛與太太拍拖突然發病不能落床,更要召喚救護車入院,他笑說:「佢都問我係咪去滾呀?」麥雅緻笑說:「當年嘅資訊唔多,冇接觸過呢個病,見佢啲皮膚出晒皮屑都嚇親,有啲醫生都問佢係咪生活唔檢點,後來睇專科皮膚醫生先證實係銀屑病。」

張頴康與麥雅緻育有一子女,可擔心銀屑病遺傳給兒女?他說:「女就冇咁易遺傳,知道到第二胎係仔就真係笑,依家有生物製劑治療就冇咁擔心。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh 

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!