掃呢頁CODE去手機

2019年7月18日 星期四

王梓軒:被薛家燕女兒請食檸檬!王梓軒灰爆遭受冷落 __,王梓軒,薛家燕,

王梓軒與石祐珊傳緋聞多年。歌手王梓軒出席萬希泉腕錶活動,將於年底舉行演唱會的他,透露今次專程過嚟支持好友沈慧林,希望演唱會能獲對方贊助,繼又指暑假為一 ...


王梓軒與石祐珊傳緋聞多年。


歌手王梓軒出席萬希泉腕錶活動,將於年底舉行演唱會的他,透露今次專程過嚟支持好友沈慧林,希望演唱會能獲對方贊助,繼又指暑假為一套卡通片聲演,說:「我扮一隻7歲大嘅貓,但我把聲點扮都唔會似7歲,所以做自己再高音啲就得。」問到對住緋聞女友、薛家燕女兒石祐珊是否高八度?他說:「唔會喎,對住珊珊比較粗豪,我哋成日開會,好多意見,成要吵。(私下會否嗌交?)私底下好少交流,我send 20個訊息畀佢,佢先覆得1個,佢好忙。」

邀請張敬軒做嘉賓

王梓軒透露籌備演唱會正積極練氣操肌,說:「我玩電影動作操肌,真係同啲人打,試過打到飛起,跌落地起身都有啲見暈。」早前提到會邀請張敬軒擔任嘉賓,問到對方是否答應,他說:「佢好好,叫我畀個詳情再話佢知邊日好,佢會撐我。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!