網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年7月22日 星期一

【無警時份】群星譴責元朗白衣狂徒 杜汶澤怒斥:元朗法治喺邊度? __,杜汶澤,

元朗晚上有大量穿着白衫、綁紅繩的人士,在街頭手拿藤條及雨傘等見到黑衣人就打,更有人被打到頭破血流,雖然該區區議員指報警逾兩個半小時,但卻未見有警察到場 ...


元朗晚上有大量穿着白衫、綁紅繩的人士,在街頭手拿藤條及雨傘等見到黑衣人就打,更有人被打到頭破血流,雖然該區區議員指報警逾兩個半小時,但卻未見有警察到場維持秩序。大量白衣人晚上更衝入元朗西鐵站,見人就打,列車停開,令人髮指。

相關新聞:【無警時份】黃耀明呼籲勿到元朗 避白衣人追打以保性命安全



看到這種情況,杜汶澤亦禁不住在facebook鬧爆,指是繼「魚蛋革命」後又一次警黑合作:「其實2014年10月3號港共政權已經試過搵黑社會幫手,所以衍生出魚蛋革命,以武抗暴。今日元朗,警黑合作,並不是新聞。」而他更直言這是種卑劣的手法:「一個手段如此卑劣嘅政權,你打一代人,佢哋打唔死就會成長!你哋只有死路一條。」



杜汶澤就元朗冇差別打人事件,以短訊回覆蘋果,他說:「其實係香港古惑仔打示威者唔係第一次發生。係2014年10月3日係旺角已經試過有呢啲情況出現。今次你見到喺元朗,打咗咁多示威者,市民,一個差人都冇。我不嬲都唔相信,黑社會係自願參與呢啲活動,古惑仔出嚟行,冇著數嘢係唔會做。」他又補充:「咁香港政府每一日指摘示威者時候,話要擁護法治,我真係想問下元朗法治喺邊度?難道元朗獨立咗?唔受特區政府管轄?而我係唔知道?」

相關新聞:【無警時份●Live】白衣人血洗元朗西鐵站至少8人傷 柳俊江交代事件



「牛雜妹」李美琪住元朗,但她今晚在屯門參加甄志強監製的舞台劇《難兄難弟》演出,剛完騷還要出席慶功宴,但她已知道元朗發生白衣人追打黑衣人,李美琪今晚接受《蘋果》訪問,她短訊回覆:「無論立場在哪一方,暴力絕對不能解決問題,千萬別傷及無辜。我也想呼籲住在元朗嘅人要注意安全。」李美琪都馬上聯絡家人,確認家人及食店員工暫時安全。



楊羚家住元朗區大型屋苑,問到元朗剛發生的暴力事件,楊羚說:「一早已經聽人哋講今日盡量唔好入元朗,我哋係今日朝頭早去過元朗買過餸,跟住就冇再出元朗喇,而家全家人都齊齊整整喺屋企,咁就安全。」問到會否擔心自己與子女出入安全時,她說:「我諗全香港嘅父母都好擔心,睇到新聞都好唔舒服。」



而葉德嫻就表示希望大家能保護自己:「各位市民要保護自己安全。大量白衣人已在元朗四處打人。切記不要硬碰。先保護好自己才能保衞香港。」



鄧達智是元朗原居民,家住屏山,今日亦有在金鐘一帶參加遊行,他表示今日剛在佛山舉行時裝騷回來,去到金鐘與友人用膳,之後順便去了灣仔,金鐘一帶遊行,之後便返回元朗住所,他表示:「我成晚喺屋企,黃昏已返左屋企,睇到新聞,真係覺得好恐怖咁樣打法,所有任何種類暴力都要譴責,personally我唔覺元朗治安係差,南亞裔打劫不嬲全香港都有,唔係特別元朗。」



一向只以黑色衫打扮的他自言「好大劑」:「我出街好大劑,除左黑色衫我無其他衫。」有指今次暴力事件係社團人士策劃,他表示:「特別事件出現,其實唔希望咁樣,絕對唔想見到任何暴力,各方面都有訴求,唔希望有任何暴力。」



另外,葉蘊儀及黃耀明亦有轉發消息,呼籲市民不要前往元朗。



另外,圈中有不少人見狀,亦在社交網站發聲:

Heidi@Super Girls :元朗(哭emoji),請小心,快回家。

Cheronna@Super Girls :唔好入元朗。

藍亦邦:元朗有黑社會打人!警察去晒邊?

903DJ麻利:元朗癲X咗唔好返去呀!喺站度打人呀!今晚去朋友度

林秀怡:住元朗嘅朋友仔小心回家喔,可以在外同朋友傾多陣偈返去㗎。

導演舒琪:香港警察同黑社會正式聯手!中共式武鬥正式揭幕!香港正式淪陷!

王喜:元朗是香港政府管轄範圍內嗎。

柳俊江:我現在出發,元朗幫手。全部人,一齊去。

王宗堯:係咪以後唔畀着黑衫出街?係咪已經返咗去封建年代?



------------------------------

【每周送10萬】

升級壹會員獨家尊享,立即參加10萬火急大抽獎!

*推廣生意的競賽牌照號碼:52302-9



-------------------------------

錶迷必讀!

89頁腕時計電子書 66款嚴選年度新錶

https://hk.adai.ly/e/v7jEA0MC1X




鍾意就快D Share啦!