網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年7月22日 星期一

【無警時分】陳嘉上模棱兩可評元朗事件 杜汶澤斥:泯滅人性! __,杜汶澤,陳嘉上,

(fb截圖/資料圖片)
昨晚發生血洗元朗事件,一群兇神惡殺的白衫人手持木棍和藤條暴打市民和記者,尤其針對穿黑衣者,有市民報警求助,999卻打不通,警署也拉閘,非常離譜,全城震 ...



昨晚發生血洗元朗事件,一群兇神惡殺的白衫人手持木棍和藤條暴打市民和記者,尤其針對穿黑衣者,有市民報警求助,999卻打不通,警署也拉閘,非常離譜,全城震怒!元朗昨晚陷入「無警時分」,不少藝人和巿民都痛心事件,大家紛紛在社交網發聲,近年長期在內地發展的導演陳嘉上今日在facebook留言:「元朗模式,對維護香港管治是功是過?」
相關新聞:【無警時分】黃耀明呼籲勿到元朗 避白衣人追打以保性命安全



陳嘉上模棱兩可留言甫出,網友即狂他插他:「點解係要行出嚟講呢啲嘢呢?唔出聲冇人會迫你表態啩。今時今日,就算做導演界阿叻大家都會明點解嘅,我唔會要求你做張堅庭,你都唔好咁捉蟲,問警黑聯手是功是過啩。如果噚晚你咁啱經過畀人打咗鑊,你又會問個乜嘢問題?」另有網友也說:「終極左膠,膠中之膠,出少句膠聲啦『導演』。」



昨晚事發一直心痛的杜汶澤留言揶揄反問陳嘉上:「Are you crazy?」阿澤忍不住再說:「你要搵食邊個會怪你而家?唔使個心一唔安樂就上寫啲模棱兩可安全性極高嘅評論。『吖究竟一個強姦犯強姦,係咪就可以否定佢嘅一生呢?』」咁叫理性討論?咁叫做泯滅人性!咁唔係代表你係知識分子,只係代表你心理唔平衡。哥頓!你快啲去睇心理醫生」阿澤出手狠批,有網友即大讚:「杜生好波!!!」對於陳嘉上所言,阿澤今日短訊回覆《蘋果》時說:「If that’s a public post , anyone can quote.I have no more comment.(如果這是一個公開留言,任何人都可以公開引用,我沒有回應了)」
相關新聞:【無警時分】白衣人血洗元朗西鐵站 45人受傷1人危殆



阿澤昨晚一直關注元朗事件,他今日在fb發聲:「暴政必亡」,他再留言:「無論你有幾討厭政治,甚至係支持建制派,當你見到示威者或普通市民,只不過係返屋企都畀人打,而你依然支持的話,咁就係泯滅人性。請你記住,支持暴政,沒有一個是無辜的。大家可以思考一下,點解白衫唔出市區打人?嫌遠?定同元朗嘅差人好傾啲呀?古惑仔做嘢得一個考量,就係單嘢要衰,自不然會計過度過。咁你話如果一早知道冇人會拉你,咁就安心好多。」莊端兒都回應:「咁我都係第一次見警察局關門,關得門仲邊有人做嘢吖!明明大肚婆着白衫,明明咁大個肚都打得落手!」



-----------------------------

【每周送10萬】

升級壹會員獨家尊享,立即參加10萬火急大抽獎!

*推廣生意的競賽牌照號碼:52302-9




-------------------------------

錶迷必讀!

89頁腕時計電子書 66款嚴選年度新錶

https://hk.adai.ly/e/v7jEA0MC1X



鍾意就快D Share啦!