網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年7月22日 星期一

李嘉欣:浪漫唯美!李嘉欣透視裝度假 亨亨攬實纖腰 __,亨亨,李嘉欣,許晉亨,鍾嘉欣,

幸福滿瀉!大美人李嘉欣與老公許晉亨結婚11年仍然咁恩愛,不時放閃之餘,仲成日手拖手似足一對小戀人咁樣。今日嘉欣上載咗幾張度假相上社交網,見佢穿上透視吊 ...


幸福滿瀉!


大美人李嘉欣與老公許晉亨結婚11年仍然咁恩愛,不時放閃之餘,仲成日手拖手似足一對小戀人咁樣。今日嘉欣上載咗幾張度假相上社交網,見佢穿上透視吊帶背心,短褲仔,保養得宜,身形Fit到漏,點睇都唔似49歲,嘉欣拖住老公漫步樹下,兩人更停在一棵大樹前,亨亨輕攬老婆的纖腰,畫面極度浪漫唯美!網友都留言大讚係「神仙眷侶」。而嘉欣就留言話Summertime!! #family travel,應該一家人去旅行喇 !

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh 

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!