網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年7月25日 星期四

諸葛紫岐:諸葛紫岐細仔百日宴 老公設計禮盒勁搶手 __,諸葛紫岐,

細仔百日宴梗係要大搞!名媛諸葛紫岐(Marie)今年四月為Neway太子爺老公薛嘉麟(Ernie)誕下二子Andersen,為慶祝Andersen出世 ...


細仔百日宴梗係要大搞!


名媛諸葛紫岐(Marie)今年四月為Neway太子爺老公薛嘉麟(Ernie)誕下二子Andersen,為慶祝Andersen出世一百日,將會舉行百日宴外,Ernie還親手親設計了兩款的百日禮盒送親朋好友,分別是音樂旋轉木馬及音樂首飾盒,由構思主題、挑選材料、設計圖案都參與其中,Ernie說︰「之前嘅日子,老婆太辛苦,呢啲小事就交給我做,不過老婆都有畀意見,令效果更加完美!」

Ernie交由旗下公司負責製作,今次旋轉木馬會加上音樂盒同一家四口的卡通肖像,配合燈光和音樂效果更帶出幸福的味道。而首飾盒寓意如珠如寶的珍貴,配上遊樂場的圖案,再配上童謠音樂,名貴又可愛。

Ernie對今次公司首度推出的百日賀禮十分滿意,禮盒已陸續送到上親友手上,最意想不到的是收到的回覆不是多謝,而是訂單,不少好友已要求他代為訂造,想不到自家禮物會成為生招牌!

--------------

立即參加「賞您睇」:http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!