網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年7月13日 星期六

林子聰:重提母女險死事 林子聰為囡囡問人借奶飲 __,林子聰,

囡囡舉百日宴。藝人林子聰早前為囡囡林海菲搞百日宴,囡囡出世時因早產,體重不足兩磅,太太Christy更出現嚴重血崩,接受大手術才保住性命,經過治療,加 ...


囡囡舉百日宴。


藝人林子聰早前為囡囡林海菲搞百日宴,囡囡出世時因早產,體重不足兩磅,太太Christy更出現嚴重血崩,接受大手術才保住性命,經過治療,加上林子聰無微不至的照顧,兩母女總算渡過難關。百日宴當晚,Christy在台上重提這個經歷,當談到老公對她們的愛護,Christy即忍不住喊,頓一頓才說:「佢嘅壓力真係好大,試過因為擔心囡囡唔夠奶飲,走去問人借奶,呢樣嘢對一個男人嚟講要幾大嘅勇氣?好多謝佢喺嗰段最艱難嘅時間,陪住同照顧我哋。」說畢兩公婆相擁,場面感人!

今次百日宴,子聰不少好友都有到賀,包括陳國坤一家三口、田啟文、張達明、金剛與女友梁云菲,以及《少林足球》中飾演「豬肉佬」的楊能等,好兄弟陳國坤更送上一個相當漂亮的三層大蛋糕,林子聰笑言「靚到唔捨得切」!席上,他的兒子林奕滔與陳國坤兒子陳真活潑奔跑,玩得相當開心。

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!