網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年7月13日 星期六

鄭秀文:自嘲驚動愛情好大鑊 鄭秀文台上爆粗「揼X」 __,鄭秀文,

鄭秀文唔小心台上爆粗。歌手鄭秀文(Sammi)在紅館舉行一共13場演唱會的頭場,之後身穿bratop配超短牛仔褲露pat的她唱出《不要驚動愛情》,笑言 ...


鄭秀文唔小心台上爆粗。


歌手鄭秀文(Sammi)在紅館舉行一共13場演唱會的頭場,之後身穿bra top配超短牛仔褲露pat的她唱出《不要驚動愛情》,笑言:「一驚動真係好大鑊。」疑似自嘲!接着她多謝大家來支持她的第10個紅館演唱會,又自嘲問大家有冇睇她兩年幾前的「失聲」演唱會:「邊個幫我唱過?基本上我係冇唱過。」她又謂大家應其呼籲沒有用螢光棒,但期間不慎「爆粗」:「冇螢光棒係咪唔使畀後面「揼X」,我係想講「揼實」。」她即掩嘴大笑,全場大笑!

期間Sammi摸住個bra自爆:「個bra好似移位。」而嘉賓鄭欣宜出場,兩人合唱《默契》。Sammi表示欣賞了對方好耐,讚對方今晚是真正的女神,唱完後又叫欣宜唔好喊,欣宜即謂:「我個人震緊,Sammi喺我面前!」Sammi笑言:「你唔好話細細個睇我大。」欣宜又謂欣賞了對方很久,更提出要求與Sammi自拍。

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh 

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!