掃呢頁CODE去手機

2019年7月24日 星期三

港呢啲:人心惶惶?西裝友搭港鐵 戴頭盔自保︰唔好打我 __,港鐵,

戴頭盔保平安?社會瀰漫白色恐怖,連搭港鐵都擔心性命不保?近日有港男收工時戴定頭盔,寫上19個字「保命」。有網民慨嘆︰「太真實,笑唔出」。有網友星期一( ...


戴頭盔保平安?


社會瀰漫白色恐怖,連搭港鐵都擔心性命不保?近日有港男收工時戴定頭盔,寫上19個字「保命」。有網民慨嘆︰「太真實,笑唔出」。

有網友星期一(22日)上傳相片至Facebook群組「香港花生友」,只見有身穿恤衫的男子戴着黃色頭盔及口罩,在港鐵月台低頭玩電話候車。

惟相片的焦點正是頭盔正中央位置,竟貼上一張印有「我政治冷感,我奉公守法,我返緊屋企,唔好打我」的字句。

網民紛紛戲言︰「又要威又要戴頭盔」、「今時今日仲政治冷感,抵唔抵打先」、「要佢哋睇字?打多幾鑊添呀」、「正呀!就嚟全民出街都要戴番頂」。

---------------

《港呢啲》:大事小事騎呢事,東網嚴謹選題,輕鬆製作!




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!