掃呢頁CODE去手機

2019年7月24日 星期三

吳奇隆:女粉絲合照突然翹手!吳奇隆一口拒絕反獲讚 __,吳奇隆,

到底吳奇隆當時講咩嚟拒絕粉絲呢?藝人不時要同粉絲合照,有時面對太熱情嘅粉絲都唔知點算好,日前台灣藝人吳奇隆出席活動嗰陣就有女粉絲喺合照時突然翹佢隻手, ...


到底吳奇隆當時講咩嚟拒絕粉絲呢?


藝人不時要同粉絲合照,有時面對太熱情嘅粉絲都唔知點算好,日前台灣藝人吳奇隆出席活動嗰陣就有女粉絲喺合照時突然翹佢隻手,佢即刻下意識退後一細步,仲話:「小心一點,我有老婆!」反應快得嚟又相當幽默,唔只冇令個粉絲尷尬,仲搞到佢鬼咁開心,最後佢都放低隻手嚟影合照。網友都大讚吳奇隆係好男人,自律又錫老婆,好羨慕劉詩詩有個咁好嘅老公呀!

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!