網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年7月10日 星期三

區永權:區永權晒溫馨旅遊相 區太咩事搶晒Fo? __,區永權,

區永權趁住暑假同老婆帶一對囝囝去日本旅行。藝人區永權近日與太太及兩名兒子飛到日本旅行,他們在一個空中庭園留倩影,不過從區永權上載的照片可見,區太被風吹 ...


區永權趁住暑假同老婆帶一對囝囝去日本旅行。


藝人區永權近日與太太及兩名兒子飛到日本旅行,他們在一個空中庭園留倩影,不過從區永權上載的照片可見,區太被風吹到睜不開眼,負責自拍的區永權留言謂:「猛烈嘅陽光,強勁嘅疾風!喺呢一個空中庭園,能夠擘大對眼,影到張靚相,果(講)真已經係盡晒力、好犀利、好叻叻㗎喇⋯⋯⋯⋯我講緊佢哋3個呀!」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!