掃呢頁CODE去手機

2019年7月29日 星期一

官恩娜:瑞士之旅滯留機場!官恩娜仔女化身萌爆騎士 __,官恩娜,

官恩娜帶埋一對仔女去瑞士!歌手官恩娜(Ella)最近同屋企人去歐洲旅行放暑假,繼第一站陪混血醫生老公返家嫏法國,呢日佢哋就轉戰瑞士,不過到埗冇耐就發生 ...


官恩娜帶埋一對仔女去瑞士!


歌手官恩娜(Ella)最近同屋企人去歐洲旅行放暑假,繼第一站陪混血醫生老公返家嫏法國,呢日佢哋就轉戰瑞士,不過到埗冇耐就發生小插曲,打亂晒成個行程,認真唔好彩。Ella喺社交網發文,指原來當地機場出現事故,令佢哋一行人被迫滯留6個小時,搞到平時湊仔好有一手嘅Ella,都直言好辛苦先氹掂一對子女BéBé G及BéBé A。

雖然旅程不似預期,但都無損好心情,佢哋休息一輪之後,就出發到著名嘅西庸城堡。Ella除咗再次同囡囡BéBé A母女裝上陣外,一對仔女更齊齊化身「小騎士」,揸住玩具劍大玩Cosplay,相當可愛!

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!