掃呢頁CODE去手機

2019年7月29日 星期一

林盛斌:一拖四返加國 Bob嫂帶仔女遊樂場放電  __,Bob,林盛斌,

Bob嫂真係好勁呀!圈中強媽特別多,繼陳茵媺一拖三返加拿大探親後,阿Bob(林盛斌)太太Pearl仲勁,一拖四返多倫多探親,而阿Bob就留喺香港搵銀養 ...


Bob嫂真係好勁呀!


圈中強媽特別多,繼陳茵媺一拖三返加拿大探親後,阿Bob(林盛斌)太太Pearl仲勁,一拖四返多倫多探親,而阿Bob就留喺香港搵銀養家,呢日Pearl就帶埋4個仔女同親友去遊樂場玩,Pearl推住架可以載兩個人嘅BB車,載住細仔同細女,佢笑言呢個係「加拿大的奴婢生活」,不過見到4個仔女玩得咁開心,作為媽媽嘅佢都感到相當高興,因為佢哋完全放電,喺回程時瞓到暈咗,咁媽媽就有自己嘅私人時間喇。

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh 

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!