掃呢頁CODE去手機

2019年7月29日 星期一

張致恒:張致恒一腳踏N船 莊思敏唔小心中伏 __,張致恒,莊思敏,

莊思敏唔小心Like咗個Post。藝人莊思敏於屯門出席活動,問到有否興趣在屯門置業?她稱這區的租盤不錯,但買樓要儲錢,她反而有意將其有份投資的點心店在 ...


莊思敏唔小心Like咗個Post。


藝人莊思敏於屯門出席活動,問到有否興趣在屯門置業?她稱這區的租盤不錯,但買樓要儲錢,她反而有意將其有份投資的點心店在該區開分店:「呢區嘅商場人流太多,所以仲排緊隊等開鋪,已經排咗一年,真係難過紅館嘅期。(生意有冇受政局影響?)唔多唔少都有,希望快啲平息。」

另外,提到張致恒腳踩五船事件,她坦言跟對方合作過節目亦有偈傾,不過就甚少談私人事:「我睇到新聞知道佢做爸爸,我都有留言恭喜佢,不過就中伏,畀網友鬧,但撇開其他嘢,做爸爸都係開心事,我唔知佢幾混亂,但希望佢快啲出嚟解決件事。始終係人哋感情事,第三者好難干涉同參與,留番畀佢處理,我都有私下傳短訊慰問佢,但佢冇覆,咁我理解。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!