掃呢頁CODE去手機

2019年7月23日 星期二

高圓圓:高圓圓誕女後首晒近照 網友:我哭了  __,高圓圓,

高圓圓終於更新微博!內地藝人高圓圓喺5月21日為老公趙又廷生咗囡囡Rhea,之後一直未有更新微博,今日佢終於晒出近照,亦係佢產後第一次甫相!相入面嘅圓 ...


高圓圓終於更新微博!


內地藝人高圓圓喺5月21日為老公趙又廷生咗囡囡Rhea,之後一直未有更新微博,今日佢終於晒出近照,亦係佢產後第一次甫相!相入面嘅圓圓喺公園入面,紮起頭髮嘅佢舉手叉腰大擺甫士,手腳都相當纖幼,但因為佢好有創意咁借位用西瓜當裙,所以就睇唔到條水蛇腰歸咗位未。不過網友見到呢張相都已經好激動,留言:「我哭了!終於見到女神了!」唔少粉絲都話佢依然係完美女神,仲大讚佢創意一百分添!

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!