網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年8月7日 星期三

曾華倩:曾華倩54歲生日愛子攬到實 網友大讚似姊弟 __,曾華倩,

曾華倩尋日54歲生日,阿仔林浩賢晒出合照!藝人曾華倩尋日(6日)54歲生日,日前佢就率先同吳君如及邱淑貞一同慶祝,其20歲愛子兼游泳健將林浩賢(Mar ...


曾華倩尋日54歲生日,阿仔林浩賢晒出合照!


藝人曾華倩尋日(6日)54歲生日,日前佢就率先同吳君如及邱淑貞一同慶祝,其20歲愛子兼游泳健將林浩賢(Martin)當然都有所表示佢喺社交網上載一張合照,見佢搭實媽咪膊頭曾華倩就小鳥依人咁款,相當溫馨!浩賢留言:「Happy Birthday Ma . Wish you all the best in everything in life(母親生日快樂。祝願你人生每樣事實都很好。)」網友大讚佢孝順又叻仔,仲話二人似姊弟多過兩母子呀!

而曾華倩亦喺微博留言:「謝謝大家的祝福!今年的生日願望是希望*世界和平!人人開開心心,快樂生活!」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!