掃呢頁CODE去手機

2019年8月14日 星期三

容祖兒:後台揭秘 容祖兒靠「千手觀音」極速換衫 __,容祖兒,

演唱嘅後台忙到爆!相信好多Fans都會對後台充滿好奇,究竟啲歌手一降落台之後會係咩情況呢?究竟佢哋係點換衫呢?係咪好似啲FashionShow咁喺後台 ...


演唱嘅後台忙到爆!


相信好多Fans都會對後台充滿好奇,究竟啲歌手一降落台之後會係咩情況呢?究竟佢哋係點換衫呢?係咪好似啲Fashion Show咁喺後台打晒仗呢?天后容祖兒(Joey)喺IG一一為大家拆解謎團,實行大爆後台秘密!

依家喺紅館舉行20周年演唱會嘅Joey,晚晚都準備唔少靚衫襯靚歌,日前佢就Upload咗條片,用快鏡Cut開每次落台情形,並留言多謝工作人員嘅付出︰「台上的每一刻風光,都得靠每次在台下狹小的房間,用上分秒必爭的速度,快速改頭換面來成就,謹以此短片,感謝我台下所有的兄弟姊妹。」喺片入面見台邊一定有位工作人員Standby做人肉拐杖,Joey一落台就扶住工作人員衝入房換衫,捉緊每分每秒,換完衫出嚟又即係跑返上台,喺台上面已經勁歌熱舞完,去到台下都要繼續跑,真係少啲體力都唔得!如果要大執造型仲會出動「千手觀音」、同時起碼有幾對手幫Joey Set頭、執妝,臨上台前又會有人遞水「叉電」,以確保Joey再次靚靚上台表演。有好多睇完片嘅Fans都對Joey讚不絕口,話好欣賞佢工作嘅認真態度,「天后」之名果然非浪得虛名!

---------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!