掃呢頁CODE去手機

2019年8月14日 星期三

Twins、關智斌任容祖兒演唱會嘉賓 阿嬌爆Joey有位日本男友 __,Joey,Twins,容祖兒,容袓兒,鍾欣潼,關智斌,阿嬌,

昨晚容祖兒演唱會踏入第九場,Twins及關智斌Kenny任嘉賓,Twins出場即以Joey戀情為題,當中阿Sa話:「我哋今日其實帶咗啲大禮來俾你,我想 ...




昨晚容祖兒演唱會踏入第九場,Twins及關智斌Kenny任嘉賓,Twins出場即以Joey戀情為題,當中阿Sa話:「我哋今日其實帶咗啲大禮來俾你,我想話雖然容祖兒冇乜緋聞,你唔好以為佢冇人追,真係好多人追佢架,今日已經有幾個係到。」祖兒嚇一嚇,阿嬌就反問「你係咪想講日本嗰個?」阿Sa問: 「係咪真係講得?」祖兒馬上搶白 :「唔係,掩住你哋個嘴,佢哋(觀眾)冇人想聽我緋聞。你試下再講,我攞對鞋塞住你個嘴。」

之後三人合唱《大紫大紅》後,並邀請Kenny上台,由於Kenny將於9月舉行個人演唱會,Joey與Twins同時表示會擔任嘉賓支持Kenny,而Kenny亦同時在台上宣布9月演唱會門票已全部售罄,並且加開9月13號一場,全場起哄high爆,四人其後合唱《死性不改》,氣氛熾烈。


鍾意就快D Share啦!