掃呢頁CODE去手機

2019年8月14日 星期三

【身材曲線勉勵】有米港姐邵珮詩三點式 勸大家行動要少點情緒 __,港姐,邵珮詩,

【身材曲線勉勵】有米港姐邵珮詩三點式勸大家行動要少點情緒5小時前近月香港就反送中事件,發展至7.21及8.11的不公義現狀,大台新聞部長期報導偏頗,日 ...


  • 【身材曲線勉勵】有米港姐邵珮詩三點式 勸大家行動要少點情緒
  • 5小時前






近月香港就反送中事件,發展至7.21及8.11的不公義現狀,大台新聞部長期報導偏頗,日前有傳大台新聞部有三分一前綫記者為良知已遞信劈砲。

至於大台藝人,有受壓之下大多都不敢表態。但敢言的林秀兒,因曾就6.12事件在ig炮轟警察,而招致傳聞被公司雪藏。前港姐冠軍,維他奶後人邵珮詩,昨日喺ig po咗一張性感三點式相,但留言唔係講風和日麗,而係一段似勸勉嘅心聲:「If only we were less emotional, & more mindful of our actions as a global human race.」寄語每個人行動時都要少一點情緒化,唔通佢都因為8.11所見嘅一切,有感而發。

三日前,邵珮詩只放三點式背面相,當時唔少網民留言求正面。三日後佢就慷慨將曬正面性感,獲唔少網民讚身材好。不過留意到,呢位貴為維他奶後人嘅千金港姐,其實環保又慳家。事關佢著性感三點式,之前著過幾次。


鍾意就快D Share啦!