掃呢頁CODE去手機

2019年8月18日 星期日

劉娟娟:劉娟娟病逝 吳綺莉:佢真係好錫我 __,吳綺莉,

吳綺莉認劉娟娟好錫自己。前亞姐總監劉娟娟病逝,90年亞姐冠軍吳綺莉(Elaine)與她情感要好,由於二人關係密切,更有傳劉娟娟偏心Elaine,Ela ...


吳綺莉認劉娟娟好錫自己。


前亞姐總監劉娟娟病逝,90年亞姐冠軍吳綺莉(Elaine)與她情感要好,由於二人關係密切,更有傳劉娟娟偏心Elaine,Elaine回覆東網稱:「唔係偏心嘅,娟娟真係好錫我就真嘅,緣分嘅嘢好難講,我喺上海住咗十年,娟娟又係住上海,大家常見面食飯,不過都有6、7年冇見,電話就成日講,今次佢走咗,心情都唔好!(對娟娟印象?)佢品味真係好好,成日帶我去買衫、買布,好佩服佢可以將一樣好平嘅嘢,放咗喺佢手就變成一樣好貴嘅嘢,好叻,佢教我好多!仲記得有次係上海一齊去跳舞,見到佢條裙好靚,我以為好貴係名牌,點知原來係娟娟自己買布造嘅!」

---------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!