掃呢頁CODE去手機

2019年8月18日 星期日

容祖兒:騎劫祖兒騷 謝霆鋒嗌紅館快啲畀期佢 __,容祖兒,謝霆鋒,

又估你唔到喎!天后容祖兒的紅館演唱會昨晚第十三場,有狄波拉、側田,許晉亨父子、祖兒細佬跟老婆、楊受成夫婦捧場。昨晚有祖兒老友謝霆鋒做嘉賓,介紹霆鋒時, ...


又估你唔到喎!


天后容祖兒的紅館演唱會昨晚第十三場,有狄波拉、側田,許晉亨父子、祖兒細佬跟老婆、楊受成夫婦捧場。昨晚有祖兒老友謝霆鋒做嘉賓,介紹霆鋒時,祖兒:「如果張敬軒係靚仔,佢係超級靚仔,人平時好chok,但係佢有一顆溫柔嘅心,因為我見證過!依家我唱佢首名曲先,佢特登喺第二度返來撐我㗎,要用最熱烈掌聲歡迎佢。」繼而她唱出霆鋒首本名曲《玉蝴蝶》。

當霆鋒面唱王菲舊歌

霆鋒喺台上說:「記得你搵我嗰日你病緊,我真係聽唔到佢講乜,唔知講咗三個咩字,其實我係估,我就話你唔好講嘢住,你要乜都得,唔緊要。佢剛剛話我特登返嚟撐佢,其實大家都知唔止我一個,全行仲有好多人都會撐容祖兒,因為佢係一個抵撐嘅人!」聽到霆鋒這番說話,祖兒掩面說:「好感動呀!謝霆鋒同我講呢啲嘢。」霆鋒說:「我好衰,唔值得撐我就唔撐㗎啦。」祖兒又再high起來:「我知,你個人夠真,我哋由細玩到大,你成功時我戥你開心,我成功時你戥我開心,歌都有得唱啦:『你快樂所以我快樂......』」搞到霆鋒唔知點回應行走咗,觀眾就笑聲四起。

霆鋒嗌紅館快啲畀期

祖兒又踢爆霆鋒想開騷:「謝霆鋒一路好想繼續同大家開演唱會,你哋想唔想想?」觀眾就即刻起哄回答想!霆鋒就突然話:「話時話,我想同呢個空間講,紅館呢個空間呀,我入咗紙兩年,一次又一次被推翻,再推我就唔開喇。」祖兒不知是不是怕霆鋒說話盡得滯,即刻幫佢兜:「鋒哥,千錯萬錯都係我錯,唔好咁講,你知唔知我呢個騷都攞咗好耐期先有,無論等到邊一日,今年又好,下年又好,總之大家都會等你啦,係咪?」觀眾就報以歡呼聲和應。接着二人再邊合唱《阿門》,邊唱邊同觀眾握手,祖兒就不停同觀眾講:「係咪好靚仔,不老的傳說呀,食咗防腐劑呀。」令觀眾大笑。

---------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!