掃呢頁CODE去手機

2019年8月17日 星期六

梁諾妍:趁洪永城出埠 梁諾妍極速下決定做手術 __,洪永城,

洪永城出完埠返嚟,梁諾妍已經唔同咗喇!藝人洪永城最近同好友黃翠如出埠拍攝旅遊節目,而佢個長跑教練女友梁諾妍喺冇男友陪嘅日子,極速下咗人生一大決定,做咗 ...


洪永城出完埠返嚟,梁諾妍已經唔同咗喇!


藝人洪永城最近同好友黃翠如出埠拍攝旅遊節目,而佢個長跑教練女友梁諾妍喺冇男友陪嘅日子,極速下咗人生一大決定,做咗個影響一生嘅手術!佢喺社交網透露:「昨天衝衝地去做眼睛檢查,今早衝衝地就去做了矯視手術,這也算是人生其中一個大決定,而這個決定我下得好快。以後唔需要戴眼鏡戴Con生活,以後夜晚終於不用散着光看世界,其實我還頗期待的!有誰也有考慮過做矯視?遲些讓我開個live分享一下手術過程和術後感覺也不錯!」唔知做咗矯視手術之後,係咪會覺得男友更加靚仔呢?

---------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!