掃呢頁CODE去手機

2019年8月28日 星期三

楊怡繼續停工造人 羅仲謙唔使戒色 __,楊怡,羅仲謙,

羅仲謙與張秀文拖手仔,但親熱戲欠奉。
楊怡繼續停工造人羅仲謙唔使戒色藝人羅仲謙及張秀文昨日到九龍塘為無綫新劇《木棘證人》拍攝,講述二人拍拖十年,但秀文意圖出軌暗交富二代,向謙仔「派綠帽」! ...


楊怡繼續停工造人 羅仲謙唔使戒色

藝人羅仲謙及張秀文昨日到九龍塘為無綫新劇《木棘證人》拍攝,講述二人拍拖十年,但秀文意圖出軌暗交富二代,向謙仔「派綠帽」!

謙仔稱楊怡不會管制他拍親熱戲,但婚後的確未有合適劇本要跟人親熱,又表示下半年會在港工作,而老婆則暫時停工,兩人會繼續努力造人,但不會有太大壓力。

秀文則坦言與謙仔很少親熱戲:「都拍咗十年,但好似有一場蜻蜓點水嘅咀戲。(怕唔怕謙仔老婆楊怡問罪?)哈哈!應該唔會,個程度未至於要扭耳仔,佢同張曦雯仲多對手戲。」問會否跟角色一樣,下任男友揀富二代?她笑說:「唔使好有錢,有一技之長就得,我都幾大女人,要有啲嘢令我好仰慕佢,煮飯叻都得。」




鍾意就快D Share啦!