掃呢頁CODE去手機

2019年8月28日 星期三

袁偉豪:「天堂哥」袁偉豪回歸!洪永城竟然復活? __,洪永城,袁偉豪,

回憶返晒嚟!藝人馬國明及林峯正拍攝無綫劇集《使徒行者3》,繼兩人造型曝光後,「天堂哥」袁偉豪(Ben)日前亦已開工,網民見到佢都留言話:「天堂哥回來了 ...


回憶返晒嚟!


藝人馬國明及林峯正拍攝無綫劇集《使徒行者3》,繼兩人造型曝光後,「天堂哥」袁偉豪(Ben)日前亦已開工,網民見到佢都留言話:「天堂哥回來了!」

日前,Ben與洪永城及李嘉到酒吧拍攝外景,而洪永城嘅出現,令不少網民感驚訝,因為喺《使徒行者2》中佢飾演臥底,更一開場就被炸死,今次佢竟然「復活」?據知,其實佢今次亦係客串演出,與劇中主角有唔少回憶片段。而Ben今次嘅天堂哥造型亦相當型格,不時都會以西裝上陣,相信不少粉絲都相當期待!

---------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!