網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年8月6日 星期二

容祖兒:邀得學友做嘉賓 祖兒:入行最大份花紅 __,容祖兒,張學友,

祖兒好開心邀得學友做嘉賓。天后容祖兒的紅館騷《PRETTYCRAZYJOEYYUNGCONCERTTOUR》,迎來「歌神」嘉賓張學友,身穿黑色西裝套裝 ...


祖兒好開心邀得學友做嘉賓。


天后容祖兒的紅館騷《PRETTY CRAZY JOEY YUNG CONCERT TOUR》,迎來「歌神」嘉賓張學友,身穿黑色西裝套裝的學友於祖兒唱出《這麽近那麽遠》時現身,全場Fans為台上的「歌神」、「歌后」對唱起哄!

預告再為祖兒做嘉賓

唱完後,祖兒興奮不停反問自己是否發夢,學友笑說:「我要多謝祖兒就真,呢首歌係我寫,佢唱就幫我增加版稅,其實我哋差一輩。」祖兒接話:「邊度係?我讀中學就聽你嘅歌!你啲歌冇年齡界限。」搞到學友大笑話祖兒好畀面:「通常啲人都會話係小學聽我唱歌、或者父母聽我嘅歌大。咁你唱多啲我嘅歌,下次我再嚟做你演唱會嘉賓!」

歌神讚天后戰鬥力強

及後祖兒又自爆曾揸車撞花學友的座駕,相當大膽!學友笑笑口話記得這件事,並再講起英皇老闆楊受成於祖兒入行初期向他介紹,可惜一直都冇機會合作:「佢依家已經係人哋嘅偶像,你啲Fans真係識揀!我都係一個好挑剔嘅人,唔容易讚人,但我覺得祖兒係現今樂壇具備晒所有條件嘅歌手,佢對唱歌好有熱誠、謙虛、努力,佢會挑剔自己,又敢於挑戰。睇佢以前嘅訪問,佢自認跳舞硬手硬腳,好似講緊我咁,我跳舞都似一舊木,依家佢跳舞,大家對眼係離唔開佢,佢係我嘅後輩,佢好值得佢嘅後輩向佢學習。」全場Fans聽到拍爛手掌!

學友問楊受成攞花紅

祖兒打趣比喻20周年演唱會能「出動」學友做嘉賓,等於收到入行20年來最大份花紅,學友聞言即向坐在觀眾席的楊受成「追數」,講笑話:「咁你要出花紅畀我喇!」再講到祖兒在甚麼時候下邀請學友做嘉賓,學友說是在健身室:「佢走埋嚟問『我可唔可以⋯?』,我就一口應承話『得』,祝你演唱會成功!」接下來二人再合唱多一首學友的金曲《真情流露》,祖兒賣口乖話:「企學友哥哥隔籬好安心,似食咗靜心。」笑翻全場!

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!