網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年8月6日 星期二

容祖兒:空降紅館腳軟 祖兒:Fans尖叫嘅就係金曲 __,容祖兒,

祖兒乘坐飛船空降紅館,坦言:「好驚、好搖、腳軟…」天后容祖兒晚上假紅館舉行入行20周年《PRETTYCRAZYJOEYYUNGCONCERTTOUR》 ...


祖兒乘坐飛船空降紅館,坦言:「好驚、好搖、腳軟…」


天后容祖兒晚上假紅館舉行入行20周年《PRETTY CRAZY JOEY YUNG CONCERT TOUR》頭場,換上另一套Bling Bling衫的祖兒,於小舞台上唱出《歌姬》。她表示雖然已緊急搶修已壞了的部分舞台,但見舞台仍繼續維持「現狀」,樂手們更搬到台邊演奏,唱畢《歌姬》後,祖兒感性地說自己遇上好多歌:「但係咪首首都啱、首首都係好歌呢?係咪要拎過金曲獎先係金曲?計我講,音樂一響起,Fans尖叫、歡呼,呢啲就係金曲。」隨即便唱出一連串金曲,當中包括《未知》、《怯》和《花千樹》等,更齊齊大合唱炒熱現場氣氛!

唱到《世上只有》時,祖兒登上飛船,吊高繞場一周跟「山頂朋友」作近距離另類接觸,唱至尾聲時音樂突然Sharp Cut,搞到祖兒呆一呆望向控制台,幸好音樂及時「急救」成功,然後祖兒同Fans大玩大合唱唱K,唱出《這分鐘更愛你》及《我的驕傲》,氹Fans開心!當飛船降落地面時,船身搖晃令祖兒嚇一嚇:「好驚、好搖、腳軟呀大佬!」最後飛船安全着陸,祖兒頓時鬆了一口氣!

---------------

立即參加「賞您睇」:http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!