網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年8月19日 星期一

譚俊彥:最辛苦一次 譚俊彥爆拍《包青天》慘況 __,譚俊彥,

包公個妝每次都要化兩個鐘~藝人譚俊彥(Shaun)在劇集《包青天再起風雲》中演繹跟過去有所不同的包公,既會談情又有打戲,Shaun直言拍此劇非常辛苦, ...


包公個妝每次都要化兩個鐘~


藝人譚俊彥(Shaun)在劇集《包青天再起風雲》中演繹跟過去有所不同的包公,既會談情又有打戲,Shaun直言拍此劇非常辛苦,拍古裝本來就較辛苦,此劇更要出埠拍外景,舟軍勞頓加上動作戲甚多,絕對是體力考驗,Shaun說:「體力上呢套劇真係最辛苦,每朝三點半開始化妝,我要化兩個幾鐘,而嗰位化妝師當年係同我阿爸化嘅,已經係老人家,其實大家都好攰,記得有次有件搞笑事,佢同我黐頭套,黐完發覺點解咁緊呢?原來係張彥博嘅!佢見到個彥字就幫我黐,證明大家都好眼瞓!而去新彊拍嘢每程都要坐四個鐘頭車,記得最後一日喺峽谷終於殺青,我哋幾個忍唔住大叫15分鐘,大嗌『終於拍完喇』!真係一次好難忘嘅回憶。」

---------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!