掃呢頁CODE去手機

2019年8月1日 星期四

黃浩然讚湯洛雯「一take湯」疑暗串黃心穎:「所有嘢暫時嚟講都係比上次好嘅」 __,湯洛雯,黃心穎,黃浩然,

黃浩然讚湯洛雯「一take湯」疑暗串黃心穎:「所有嘢暫時嚟講都係比上次好嘅」受到黃心穎與許志安的「安心偷食」事件連累,TVB重頭劇《法證先鋒IV》早前 ...




黃浩然讚湯洛雯「一take湯」疑暗串黃心穎:「所有嘢暫時嚟講都係比上次好嘅」







受到黃心穎與許志安的「安心偷食」事件連累,TVB重頭劇《法證先鋒IV》早前需要進行重拍,而黃心穎的角色由「靚湯」湯洛雯頂上,與黃浩然一起到台灣拍攝。劇集再度煞科,黃浩然回顧整個重拍過程,大讚靚湯表現出色,封其為「一take湯」。

雖然換了搭檔,但黃浩然活力十足,很快投入拍攝工作狀態,而且與靚湯合作無間。

即使拍攝日程緊湊,但兩人在閒暇時間仍會說說笑笑,情緒並未受重拍影響。

黃浩然在花絮中更直言:「所有嘢暫時嚟講都係比上次好嘅」,似有弦外之音暗示與湯洛雯合作比黃心穎更好。而且他對靚湯的工作表現有讚無彈,更封其為「一take湯」。

因「安心偷食」事件影響,湯洛雯早前臨危受命頂替黃心穎重拍《法證先鋒IV》,與黃浩然在劇中有感情線。


來源:TVB USA Official 




鍾意就快D Share啦!