掃呢頁CODE去手機

2019年8月1日 星期四

張振朗:怕醜歎慢板 張振朗被楊偲泳「彈鐘」 __,張振朗,楊偲泳,

張振朗追楊偲泳試過食檸檬,不過最終都抱得美人歸。藝人張振朗於無綫新劇《包青天再起風雲》飾演「展昭」,由於當年何家勁演繹這個角色時非常成功,即使往後日子 ...


張振朗追楊偲泳試過食檸檬,不過最終都抱得美人歸。


藝人張振朗於無綫新劇《包青天再起風雲》飾演「展昭」,由於當年何家勁演繹這個角色時非常成功,即使往後日子也有不同藝人飾演過,但仍未能超越對方。就連張振朗當初收到劇本時,也不斷否定自己,慶幸劇本最終以「少年版展昭」來描述,才令他放下心理包袱。

犧牲瞓覺時間去操肌

為了應付劇中連場動作戲,開拍前即使半夜收工,也寧願犧牲瞓覺時間去操肌,豈料後來卻意外傷及腰部,結果未能以最佳狀態開工,他說:「開頭拍要用拐杖,係有啲失落,點解天要畀呢個考驗我,所以休息兩個多月拍住文戲先,將所有動作戲放喺最尾30日,好高難度,由07(早上七時)打到18(傍晚六時),之後再接文戲。(最難邊場戲?)有場戲係譚俊彥(飾演包公)策騎,我要跳上去,結果跌咗落地四次,有次仲喺地下10分鐘郁唔到,但最終個鏡頭剪咗,都有啲可惜!」

有車有樓先諗結婚

談到與傅嘉莉的感情線,但因為生性怕醜,最終令對方轉投他人。張振朗自嘲樣貌令人感覺大膽及花弗,實情現實中面對感情亦同樣怕醜,遇上心儀對象也會歎慢板先相處,即使現任女友楊偲泳,起初也曾被對方「彈鐘」:「我要相處下先,唔會幾日就叫人拍拖,都有失敗過。(女友楊偲泳係你主動出手?)係我追佢,都係相處咗一段時間先,開頭亦有畀佢拒絕,最終都成功。(幾時成家立室?)我哋都拍咗一段時間,有共識,但女友都鍾意演戲,呢個係雙方溝通嘅橋樑,所以等大家事業有成先再傾。(畀幾耐時間先結婚?)等有事業先,依家冇車冇樓唔好諗住。」

一啲都冇嬲黃心穎

對於去年拍攝的幾部劇集,當中兩部因黃心穎偷食事件令播出無期。張振朗坦言有唔開心時候:「第一次做男主角喎,好在我比較樂天派,相信始終有一日會播,試問邊個藝人連過一連幾套劇都冇得出街,不過凡事都兩面睇,我揀積極面對。(嬲黃心穎?)一啲都冇,本身係朋友。(等佢回歸?)睇公司安排,忘記過去,展望將來」

場地:桔梗

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!