網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年9月15日 星期日

李嘉欣:相隔10年!49歲李嘉欣現身內地橫店疑復出 __,李嘉欣,

李嘉欣復出幕前?現年49歲嘅「大美人」李嘉欣自2008年與許晉亨結婚後已半退出娛圈,專心照顧仔仔許建彤(Jayden)!不過最近就有網民目擊佢喺內地橫 ...


李嘉欣復出幕前?


現年49歲嘅「大美人」李嘉欣自2008年與許晉亨結婚後已半退出娛圈,專心照顧仔仔許建彤(Jayden)!不過最近就有網民目擊佢喺內地橫店出現,係佢自退隱後首次現身片場!


當日一身休閒打扮嘅佢喺片場出現,恤衫襯牛仔褲,身形勁Fit!而咁啱內地劇《延禧攻略》監製兼金牌製作人于正就喺前日(13日)喺微博發文「頂級女神助陣」其綜藝節目,令兩件事不謀而合,加上Jayden已經8歲,嘉欣都可以稍為放心,所以網民都紛紛認為佢即將「復出」幕前,非常期待!


李嘉欣對上一次演出已經係2009年客串電影《十月圍城》嘅時候,如果今次真係回歸公仔箱,必定引起哄動!


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!