網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年9月8日 星期日

陳偉琪:追咪神陳偉琪?旨呈@享樂團有10億富媽媽撐 __,咪神,陳偉琪,

原來旨呈有個富媽媽。出道6年的樂隊享樂團,由當初三人組合變成有主音鄺旨呈、Addy、Kenneth及Samuel的四人樂隊,一直發展平平,但早前竟請得 ...


原來旨呈有個富媽媽。


出道6年的樂隊享樂團,由當初三人組合變成有主音鄺旨呈、Addy、Kenneth及Samuel的四人樂隊,一直發展平平,但早前竟請得陳偉琪(Vicky)擔任《一巴掌男友》MV女主角,旨呈更是唯一與咪神跳貼身舞的成員,令宅男眼火爆大呻:「佢邊配得起Vicky!」但事實上,旨呈的財力或比父親從事大型貿易生意的Vicky更強,因其家底超豐厚,其母是擁有10億身家的美容公司創辦人兼主席曾裕,而現職公司董事的旨呈,曾與母聯手購入舖位及商廈,物業多多,但不欲以「有錢仔」掛帥,故一直鮮有透露背景。


拒露「底」:啲人好現實


日前旨呈受訪,被問到富二代身份時,一度表現愕然,再三追問下才默認有位富媽媽,但強調自己是「窮歌手」:「我同媽媽相依為命,但我哋財政獨立,因為媽媽係白手興家,佢希望我自力更生,所以我都係冇錢,每日都係搭港鐵返工。」講到夾Band「冇錢途」,媽咪可會資助?他說:「我從來冇問過佢資助我做音樂,好希望可以好似佢咁,每樣嘢都係靠自己雙手努力賺番嚟!」問到媽媽可有叫他放棄唱歌,接手家業?他坦言:「最初有,每年佢都問我死心未,但我希望可以兩邊同步,畢竟音樂係自己最想發展嘅一部分,而幫公司都係想多個機會陪媽媽。」他表示從不向外界透露家底:「有啲人好現實,淨係睇表面,然後就抹煞咗你努力嘅嘢。」


而Vicky受訪時直言不知旨呈是「有錢仔」:「我唔知佢家庭背景,大家係打籃球識。(佢係咪借拍MV追你?)當然唔係,我哋認識咁耐係兄弟情。」
--------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!