掃呢頁CODE去手機

2019年9月20日 星期五

Angelababy:差啲認佢唔到!Angelababy成都貼地湊仔 __,Angelababy,楊穎,

Baby真係好貼地呀!內地藝人黃曉明與太太Angelababy常傳出婚變消息,但近日被發現身在成都的Baby陪伴着兒子小海綿,素顏便裝上陣的她,和昔日 ...


Baby真係好貼地呀!


內地藝人黃曉明與太太Angelababy常傳出婚變消息,但近日被發現身在成都的Baby陪伴着兒子小海綿,素顏便裝上陣的她,和昔日形象有很大反差,簡單白T恤搭配運動褲休閒鞋,跟一般阿媽冇分別,打扮隨意。


--------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!