掃呢頁CODE去手機

2019年9月20日 星期五

《我和星星有個約會》:球王余德丞宣布同蔡思貝拍拖 求粉絲成全 __,余德丞,我和星星有個約會,星星,蔡思貝,

余德丞返到母校華仁踢波之餘,仲有嘢要宣布添!無綫男神余德丞(Dickson)上年8月踢波昏迷,大步檻過嘅佢趁已經好番,立即走入綠茵場,透過《我和星星有 ...


余德丞返到母校華仁踢波之餘,仲有嘢要宣布添!


無綫男神余德丞(Dickson)上年8月踢波昏迷,大步檻過嘅佢趁已經好番,立即走入綠茵場,透過《我和星星有個約會》,同3個女粉絲Cherie、Vanessa同陳小姐,返母校香港華仁書院齊齊踢波,喺粉絲面前一展「雄風」!佢又分享久違一年再落場踢波嘅心聲,點可以錯過呀?


返到母校梗係要帶大家參觀校園,Dickson又分享讀書時期嘅往事,原來佢竟然唔係學校風頭躉,身為「華仁球王」嘅佢咁鍾意踢波,到底佢校內足球比賽贏多定輸多?


不過粉絲梗係想八卦佢嘅感情世界多啲,佢反問粉絲鍾意佢邊個緋聞女友,粉絲即答蔡思貝,並開綠燈批准思貝「入門」,難怪氹到佢笑到四萬咁口,更口快快自爆:「如果我宣布同佢拍拖,你哋會唔會唔支持我?」想知佢係咪真係會宣布戀情?究竟兩個人係咪真係拍拖?即刻Click入嚟睇片


化妝:Chloe Yu
髮型:Angus Leung @ Hair Culture


--------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!