網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年9月13日 星期五

《閨蜜睡房》:【閨蜜睡房】散Band?蔡一傑34年首單飛開騷 __,蔡一傑,

蔡一傑下月將會單飛舉行首個個唱。組合草蜢出道34年的蔡一傑下月將會單飛舉行首個個唱,他坦言以前的人比較封建,覺得組合不應該單飛,但他覺得人一世物一世: ...


蔡一傑下月將會單飛舉行首個個唱。


組合草蜢出道34年的蔡一傑下月將會單飛舉行首個個唱,他坦言以前的人比較封建,覺得組合不應該單飛,但他覺得人一世物一世:「點解唔可以咁呢?」他覺得每個人都可以做自己喜歡做嘅事,乜嘢都可以試吓。」


傑仔早前接受東網巨星炮製的節目「海馬牌床褥特約」《閨蜜睡房之Brother來了》訪問,每逢星期五、六、日更新一集,他與主持人俞詠文(Angela)暢談他的內心世界,他覺做人要及時行樂,不可以永遠都只是為他人而活,他說:「我都跳唱咗30幾年,但有啲嘢好似冇為自己做喎,我覺得應該要為自己做一啲鍾意做嘅嘢。」大家一定要留意《閨蜜睡房》喇,睇吓佢點講。


---------------
立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!