網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年9月13日 星期五

蘭茜(簡詠嫻):「西瓜刨」蘭茜變女神 網民驚呼唔認得 __,女神,李澄,簡詠嫻,蘭茜,西瓜,西瓜刨,

真心索!淡出娛圈多年嘅前DJ蘭茜(簡詠嫻),一棚哨牙係其標誌,更被貫上「醜女」之名!最令人印象深刻嘅一定係喺《驚天動地獎門人》西瓜刨上身表演刨西瓜,不 ...


真心索!


淡出娛圈多年嘅前DJ蘭茜(簡詠嫻),一棚哨牙係其標誌,更被貫上「醜女」之名!最令人印象深刻嘅一定係喺《驚天動地獎門人》西瓜刨上身表演刨西瓜,不過正所謂「沒有醜嘅女人只有懶嘅女人」,箍咗牙嘅佢蛻變成功靚咗好多,唔少網民都話唔認得佢呀!


DJ Donald(唐劍康)喺Instagram上載合照,蘭茜搭住對方膊頭露齒笑,一棚哨牙已經不復見,成個唔同晒,勁有女神Feel,網民都留言:「蘭茜靚女咗呀😆」、「蘭茜夫人啊!靚啊!當年由朝早節目聽到她主持夜晚節目!」Donald又晒出當年舊照作對比,森美個薯仔樣亦成為亮點之一,依家真係型咗好多!


而Donald就話:「緣份(分)到,重遇當年帶住我大的前輩們,將我由一舊飯握成壽司,無私的付出心機和時間,假如有食客覺得唔好味,只因為食材本身有問題,唔關師傅事。以為玩手機玩到無(冇)晒記性,但原來我還記得當年每位前輩的教誨。中秋月圓前,先來共團圓,Happy!」


--------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!