網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年9月6日 星期五

陳喬恩:陳喬恩約會對象曝光 粉絲嫌醜唔襯女神 __,女神,陳喬恩,

真係咁差咩?已經步入4字頭行列嘅台灣女星陳喬恩感情空白咗一段時間,早前佢決定參加真人騷識新朋友,唔少粉絲都話好期待女神可以搵到好歸宿。呢日節目終於播出 ...


真係咁差咩?


已經步入4字頭行列嘅台灣女星陳喬恩感情空白咗一段時間,早前佢決定參加真人騷識新朋友,唔少粉絲都話好期待女神可以搵到好歸宿。呢日節目終於播出街,不過粉絲就勁唔滿意約會男士個樣,仲話佢配唔起偶像!


呢位男士嚟自馬來西亞,從事健康食品研發,身形亦都算高大,佢哋第一次見面係喺雨中,兩人擔住遮完全冇尷尬好自然傾偈,最後佢哋仲去咗術館約會,似乎發展得唔錯。同一時間陳爸爸𥄫住整個過程,見到可能係「未來女婿」之後,似乎唔多滿意話:「我覺得孩子不會喜歡。」更直言:「我不太喜歡。」呢位男士個樣隨即成為網上熱討對象,唔少粉絲嫌棄男士個樣話同偶像一啲都唔襯,不過都有部分人撐男士各方條件都唔差,最重要係陳喬恩自己鍾唔鍾意。


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。





來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!