網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年9月6日 星期五

容祖兒:祖兒開騷過勞傷患爆發 膝頭重創要坐輪椅 __,容祖兒,

睇見都覺得痛!天后容祖兒早兩個星期完成咗19場演唱會,呢段時間都好應該休息放鬆吓,佢喺社交網放咗幾張相,但唔係去玩而係一臉痛苦坐咗喺輪椅,之後見佢接受 ...


睇見都覺得痛!


天后容祖兒早兩個星期完成咗19場演唱會,呢段時間都好應該休息放鬆吓,佢喺社交網放咗幾張相,但唔係去玩而係一臉痛苦坐咗喺輪椅,之後見佢接受手術喺膝頭抽出兩兜黃色液體,佢表示係膝頭過度勞損所致,除咗生活不能自理之外,就連郁吓隻腳都會痛到爆炸,情況非常嚴重!


祖兒寫咗千字文解釋發生乜嘢,早喺開騷前已經出現膝頭發炎嘅情況,好彩可以捱過演唱會身體都冇大事發生,不過之後各個部位慢慢出現問題,最嚴重係膝頭持續腫脹同埋好似火燒一樣,原本諗住會慢慢好番,點知早兩日睇完表演之後突然急劇轉差,膝頭腫咗兩個波出嚟,郁吓都會刺痛,諗住瞓醒覺就去睇醫生,點知第二朝起身根本郁唔到,腫脹情況已經由膝頭擴散至腳板底!當時祖兒試過落床,但係隻腳一掂到地下就痛到標淚,叫咗媽咪嚟幫手,原本行去廁所只需5秒鐘,結果就用咗十分鐘,由刷牙到換衫全部都要人幫手,當時嘅感覺祖兒形容為畀人用多個士巴拿,喺隻腳入面不停撬咁痛,最後問人借咗張輪椅,用咗好多時間終於上到車出發去睇醫生。


醫生見到祖兒嘅情況都好驚訝,經檢查後決定先進行雙腳麻醉,再抽出膝頭嘅積水,再打消炎針就會慢慢好轉,祖兒話睇見診所內寫住「救我殘肢」嘅牌扁,成個人驚到打冷顫,多得身邊嘅親朋好友不停講嘢分散佢嘅注意力,醫生隨後喺祖兒膝頭抽岀50 CC黃色液體,經過緊急治療後祖兒終於可以落地微微郁動,休息咗一輪情況好咗好多。


因為成件事都係坐喺度唔郁得,祖兒趁機會反思,覺得今次為藝術犧牲,就算下場如此亦表示值得,仲話日後回想番成件事會係人生最好嘅回憶,祖兒仲話好感恩傷患係喺演唱會後爆發,等佢可以完成呢壯舉!


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。





來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!