網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年9月6日 星期五

曾國祥:恭喜!曾國祥王敏奕晒婚照公布喜訊 __,曾國祥,王敏奕,

曾國祥同王敏奕結咗婚喇!藝人曾志偉兒子曾國祥同王敏奕早前被東網率先爆於今日(6日)喺日本舉行婚禮,兩人剛在社交網上載婚紗相,正式宣布婚訊!王敏奕以長䄂 ...


曾國祥同王敏奕結咗婚喇!


藝人曾志偉兒子曾國祥同王敏奕早前被東網率先爆於今日(6日)喺日本舉行婚禮,兩人剛在社交網上載婚紗相,正式宣布婚訊!王敏奕以長䄂婚紗上陣相當保守,而曾國祥就抱起佢,笑得相當燦爛!佢哋仲一齊喺手指位置紋上有戒指圖案嘅愛的紋身,認真Sweet到爆!


曾國祥喺社交網發文指自己「已婚」,又多謝各界祝福:「Just get hitched!! 多謝各位兄弟姊妹和記者朋友們的祝福和問候!感謝每位祝福我們的人!感恩!」而王敏奕就留言:「06.09.2019❤️ #DVMMXIX」唔少圈中好友,包括方力申、張繼聰、王君馨等都紛紛送上恭喜。


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk 
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!