掃呢頁CODE去手機

2019年9月10日 星期二

陳百祥:志偉阿仔結婚冇被邀 阿叻晒錄音證唔嬲豬 __,曾志偉,阿叻,陳百祥,

阿叻冇被邀請出席曾國祥婚禮,佢話唔嬲豬。藝人陳百祥(阿叻)出席一個球隊和健身中心的合作活動活動,他笑稱現在唯一的工作是每朝都去看晨操,之後就會去健身或 ...


阿叻冇被邀請出席曾國祥婚禮,佢話唔嬲豬。


藝人陳百祥(阿叻)出席一個球隊和健身中心的合作活動活動,他笑稱現在唯一的工作是每朝都去看晨操,之後就會去健身或打golf。問到日前可有獲曾志偉邀請到北海道出席兒子曾國祥的婚禮?他竟謂:「我唔知,佢冇邀請我喎!(有冇嬲佢唔請你?)冇嬲,每個人有佢自己主意同生活,佢阿仔同佢去得都想靜靜哋,想Family!(唔係呀,都好多圈中人去觀禮?)ok啦,咁呢啲唔係老竇話事,個仔結婚就個仔話事,鍾意請邊個就邊個嘛!(唔嬲冇叫你?)梗唔會啦,咁我同國祥唔熟嘛,同志偉熟啫。(就係要嬲志偉囉!)唔會一定唔會,我同佢唔使講嘢嘅。(唔講嘢?)係好Friend架。」


阿叻為免大家想太多更給記者看志偉和他的whatsapp語音對話力證友好,他謂:「佢先啱啱祝褔完我,因我尋日打golf,人生第一次打出hole in one (一桿入洞),佢都話我犀利咁難打都打到,恭喜我添,我就話請佢同阿倫食飯囉。」阿叻稱太太黃杏秀都試過一次hole in one,阿倫和志偉就未試過。讚他又叻過2人一次?阿叻笑謂:「呢個我就唔認叻,因純係講運氣。」


---------------
立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!