掃呢頁CODE去手機

2019年9月10日 星期二

歐鎧淳「伴游」打氣 王合喜護航餵食 __,歐鎧淳,王合喜,

歐鎧淳「伴游」打氣 王合喜護航餵食

歐鎧淳「伴游」打氣王合喜護航餵食方力申接受環島游慈善挑戰,他會物色四名好友落水作啦啦隊打氣,基於規則,啦啦隊四人加埋不能游超過兩小時,而「女飛魚」歐鎧 ...


方力申接受環島游慈善挑戰,他會物色四名好友落水作啦啦隊打氣,基於規則,啦啦隊四人加埋不能游超過兩小時,而「女飛魚」歐鎧淳已答應做其中一名啦啦隊,小方說:「希望歐鎧淳唔好太早游,因為驚佢一落水,我會不期然用晒力跟住游,所以寧願佢臨尾先落水,等我見到『家鄉』就會發盡力去游。」而歐鎧淳則表示:「我會『伴游』5至6分鐘,為師兄打氣。我未同師兄合作過,加上今次係慈善性質,覺得好有意義。其實運動員嚟講,我哋平日集中喺泳池受訓,所以海嘅世界係另外一回事,起初我都擔心佢,不過見佢好有毅力、成日練習,又曬到啲皮膚紅晒,慢慢有進步,希望大家都畀多啲支持同鼓勵佢」

而在45公里的泳途上,將有兩位負責划獨木舟的好友護航,分別是前香港奧運滑浪風帆代表、藝人王合喜,以及贏過多項香港獨木舟公開賽冠軍的余展鵬,他們會輪流划獨木舟向小方提供飲品及食糧。






鍾意就快D Share啦!