網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年9月10日 星期二

【她她她的少女時代真.媽媽】堅過阿田 林凱恩母親與女兒同年畢業 拎埋獎學金 __,她她她的少女時代,少女時代,林凱恩,田蕊妮,阿田,

【她她她的少女時代真.媽媽】堅過阿田林凱恩母親與女兒同年畢業拎埋獎學金6小時前呢排大台劇,真係靠剛解約嘅田蕊妮演技,令播出中嘅《她她她的少女時代》贏口 ...


  • 【她她她的少女時代真.媽媽】堅過阿田 林凱恩母親與女兒同年畢業 拎埋獎學金
  • 6小時前




呢排大台劇,真係靠剛解約嘅田蕊妮演技,令播出中嘅《她她她的少女時代》贏口碑、收視。飾演佢個女嘅林凱恩,亦受網民熱愛,讚佢演得自然率真。

人生如戲,戲如人生。劇中阿田飾演林凱恩嘅阿媽,講佢如何離婚後自強,過精彩人生。現實中,真.阿媽一樣堅,同樣係單親媽咪,帶住一對仔女,工作之餘仲完成七年神學,14年仲同阿女林凱恩同年畢業,齊齊著上畢業袍影相留念。林凱恩係城大修讀公共關係及廣告社會科學副學士,林母亦學海無涯,孭住頭家利用工餘時間完成神學。

見林凱恩post母女畢業look,同哥哥開心合照,留言寫上:「我最敬重的媽媽,終於畢業了。一個努力讀了七年神學,早上還要工作的媽媽,讀書最大目的竟然是為了可以幫到更多的人。我真心為她感到自豪,仲要拎到獎學,這個女人不簡單,我會掛住同媽媽一齊趕功課的日子,作為女兒心感欣慰,愛你。」

佢對媽媽嘅敬重,真係唔係一次半次嘅表達,從林凱恩嘅ig,會睇到佢不時post母女相,言詞間都感受她倆的親密,及林凱恩嘅孝順,感激呢位單親媽為子女付出嘅辛勞。如「由我來保護你,照顧你。」、「沒有你,沒有我,最愛的媽媽……我會繼續牽著你,帶你去威,努力把最好的都給你,包括我自己。」

佢唔係空口講白話!真係好多時都帶住媽媽去威,就算同閨密郭嘉文high tea,都帶埋阿媽一齊去。


鍾意就快D Share啦!