網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年9月11日 星期三

陳紫蓮:盧淑儀哭別港姐之母陳紫蓮 __,港姐,盧淑儀,

盧淑儀與老公李克勤到靈堂悼念陳紫蓮。「港姐之母」陳紫蓮(Rosa)在紅磡世界殯儀館世界堂設靈,92年港姐冠軍盧淑儀與老公李克勤到場,沒有受訪便步入靈堂 ...


盧淑儀與老公李克勤到靈堂悼念陳紫蓮。


「港姐之母」陳紫蓮(Rosa)在紅磡世界殯儀館世界堂設靈,92年港姐冠軍盧淑儀與老公李克勤到場,沒有受訪便步入靈堂,起初表現冷靜的盧淑儀向Rosa遺照鞠躬後終忍不住喊,之後她跟Rosa家屬傾談了一會,並靜靜坐在一角,見她不時望住Rosa遺照,繼續感觸抹眼淚。至於朱玲玲、胡杏兒、謝寧亦有到靈堂悼念,朱玲玲逗留了兩小時才離開,邊行邊接受訪問,指跟Rosa稔熟源於慧妍雅集,並跟對方已認識42年。


胡杏兒稱今年入行20年,亦是她選完港姐20年,Rosa在其心中的印象,是每次見面都會溫暖的手捉着自己,她說:「佢每次都會問候我,參選港姐時亦好保護我哋,係一個好難得嘅人,將佢一生奉獻咗畀香港小姐四個子。(參選時有冇畀佢鬧?)冇呀,佢好似媽媽咁同我哋傾偈,不過,最深刻係佢每次見到我哋,都會叫:Girls、Girls、Girls…依家都會好掛住佢,之前我同99年班同期港姐食飯,都有提起Rosa,我都唔知佢有病,所以好突然,因為佢喺我心目中,一向都係好後生、好健康,希望佢安息。」


謝寧指自己當年一入行便認識對方:「嗰時我21歲,乜嘢都唔識,佢好似我媽咪咁照顧我,當年佢仲帶我去美國選美,佢好似親人咁,因為我去到好唔慣,成日攬住佢喊,依家就似大姐姐咁。(佢教過你啲乜嘢?)佢為人好忠直老實,好正面,唔會行歪路,唔會行差踏錯,佢叫我唔好傳緋聞,唔好有負面新聞,好盡責。」她亦坦言近年因大家生活圈子不同,所以少見了很多,但大家的感情依然存在,對於未能見對方最後一面感可惜:「之前唔知佢病咗,唔能夠見佢最後一面,好可惜。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!