網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年9月11日 星期三

【娛樂人物】邵氏武打明星拍劇唔俾打羅莽寸無綫「怕我搶主角鏡」 __,無綫,羅莽,邵氏,

現年67歲的羅莽日前受訪,即席耍出南派朱家螳螂拳,力證自己寶刀未老。
現年67歲的羅莽日前受訪,即席耍出南派朱家螳螂拳,力證自己寶刀未老。邵氏70年代武打明星、現年67歲的羅莽,自12歲起學南派朱家螳螂,數十年來每早起床 ...


邵氏70年代武打明星、現年67歲的羅莽,自12歲起學南派朱家螳螂,數十年來每早起床的第一件事,都是練功夫。日前羅師傅接受《蘋果》專訪,近年已離開無綫的他提起舊東家,直言後悔接拍劇集《城寨英雄》,由於冇得打促使他心淡離開,羅莽說:「最唔開心係冇機會畀我發揮,一招都唔畀我打,可能驚我搶咗主角戲份。」

撰文:余燕儀

攝影:陳俊強

相關新聞:亡妻情深義重

羅莽最近跟細20年的女友戀情曝光,再度成為話題人物,30年前喪妻的羅莽透露八年前認識了現任女友Vienem,他低調地說:「求其搵個人陪吓就算,男女之間合就喺埋一齊,多謝傳媒咁關心,但問得多係一種壓力,希望大家唔好畀咁多壓力我。」問會否介意被指是父女戀?羅莽說:「唔緊要,現今社會好開放,我唔覺得乜嘢一回事。」



與現任女友Vienem相差20年,羅莽坦言年齡沒有大問題。 與現任女友Vienem相差20年,羅莽坦言年齡沒有大問題。
羅莽首套作品便是拍攝由張徹執導的《少林寺》,就連藝名也是由張徹改的。

羅莽首套作品便是拍攝由張徹執導的《少林寺》,就連藝名也是由張徹改的。

功夫嚇窒外國人

新一代的觀眾,大多對羅莽的搞笑形象深刻,但原來他在70年代入行,首部電影就剃光頭拍張徹導演的武打片《少林寺》,其後更憑電影《五毒》紅到去美國。他說:「邵氏係我嘅光輝歲月,TVB係鍛煉我嘅演技同磨練我嘅毅力,兩個地方我都得到好多好處,最近拍《Made in Chinatown》,我扮演中國黑幫,我好榮幸練功夫咁多年學有所用,因為外國人咁高大,見到我咁細粒,一見到Chinese功夫好開心,摸我個頭,我唔鍾意摸身摸勢,結果機會嚟,有場戲拍講數,我用真正嘅演技同功夫,嚇到佢哋猛食NG,之後佢哋見到我,個個都好尊重我,好有成功感。」

相關新聞:【蘋聞重溫】張徹契仔打出名堂



1978年《五毒》羅莽憑電影《五毒》飾演李豪一角,令他奪得美國Phillywood Entertainment的國際武術影業終身成就獎。

1978年《五毒》

羅莽憑電影《五毒》飾演李豪一角,令他奪得美國Phillywood Entertainment的國際武術影業終身成就獎。
1979年《金臂童》電影《金臂童》令羅莽揚威海外,16年美國導演Robert Samuels更翻拍成短片《Golden Arms Returns》,並由羅莽親身拍攝。

1979年《金臂童》

電影《金臂童》令羅莽揚威海外,16年美國導演Robert Samuels更翻拍成短片《Golden Arms Returns》,並由羅莽親身拍攝。

《城寨英雄》最遺憾

曾是武打明星的羅莽,入無綫後變搞笑藝員,他一樣敬業樂業,但卻因接拍劇集《城寨英雄》,最後帶着遺憾離開,他說:「最唔開心係拍《城寨英雄》冇機會畀我發揮,當時官方周刊搵我做訪問,問我城寨嘅事,我將自己喺城寨嘅歷史全部講出嚟,冇幾耐開《城寨英雄》,我喺城寨長大,對嗰個地方咁熟悉,如果多一啲戲份,效果出嚟係咪好啲?可惜佢一招都唔畀我打,奇怪!」問到接拍時知否戲份少?羅莽說:「通知我有份做,我諗應該唔會浪費我吖,結果監製同我講,有場戲講我強姦女仔,跟住同主角打兩三招,我都諗住打兩三招都夠啦,點知拍攝時打都唔打,一刀插我瞓喺地下。」他說事後也沒有向無綫了解:「監製叫我做乜就做乜,可能《城寨英雄》覺得我唔能夠打,搶咗主角戲份。」所以約滿唔續?羅莽坦言:「可以咁講。」問到羅莽一生有否做過後悔事?他哈哈笑說:「就係拍咗《城寨英雄》,早知唔拍,講咁多畀佢聽,拍得兩個鏡頭。」



羅莽離開無綫後工作依然不絕,今年更有份參演西片《Made in Chinatown》。劇照

羅莽離開無綫後工作依然不絕,今年更有份參演西片《Made in Chinatown》。劇照
1995年《娛樂插班生》1989年轉投無綫後,羅莽多做諧角,其後在劇集《娛樂插班生》中飾演「胡江」一角受觀眾注視。

1995年《娛樂插班生》

1989年轉投無綫後,羅莽多做諧角,其後在劇集《娛樂插班生》中飾演「胡江」一角受觀眾注視。
2016年《城寨英雄》羅莽直言後悔接拍劇集《城寨英雄》,最後更促使他無癮離巢。

2016年《城寨英雄》

羅莽直言後悔接拍劇集《城寨英雄》,最後更促使他無癮離巢。

在城寨長大的羅莽直言因家中有六個弟弟才去學功夫,他說:「城寨地方品流複雜,老竇叫我學功夫保護弟弟,我12歲開始學南派朱家螳螂,好辛苦,因為易學難精,要浸好多年先有所成就。」有否試過用功夫教訓人?羅莽坦言:「喺城寨有試過,有黑社會分子叫細佬唔好返學,細佬同我講俾人蝦,於是我去同佢理論,佢哋見我螳螂拳咁犀利,刀都唔敢抆出嚟,走都走唔切。」拍戲時遇過有對手暗中較量,羅莽說:「度招打,有啲本來打上面,但佢特登打下面,好百厭!好托賴,練功夫練咁耐,我一直持之以恒,好大膽講未試過撞到對手。」

場地提供:The AIR(The ONE)




鍾意就快D Share啦!