掃呢頁CODE去手機

2019年9月15日 星期日

麥美恩:麥美恩聞森美生瘤哽咽 自責察覺唔到出事 __,森美,麥美恩,

記得以後要關心多啲森美喇!藝人麥美恩(Mayanne)今日出席活動,講到與她感情要好的「叔叔」森美驚爆患色素瘤,她坦言報道一出都有即刻睇,更自爆睇到哽 ...


記得以後要關心多啲森美喇!


藝人麥美恩(Mayanne)今日出席活動,講到與她感情要好的「叔叔」森美驚爆患色素瘤,她坦言報道一出都有即刻睇,更自爆睇到哽咽:「都有為佢祈禱,覺得佢肯講出嚟好勇敢,睇到最後係喊咗,因為自己都有經歷過相似情況係唔容易,試過有親人有Cancer好番、有親人因為Cancer離開,我喊係因為明白嗰種無助嘅感覺,『叔叔』仲要自己一個面對,更加唔易!」


Mayanne自責指雖然經常孖森美開工,但從不察覺對方患病:「覺得佢好堅強!好感恩佢依家冇事,今個星期我哋就起程去日本拍《森美旅行團3》,如果佢有事,上年話拍第三季嘅承諾就會有變數,好彩上天畀佢捱過,可以繼續對住我!」




---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!