掃呢頁CODE去手機

2019年9月15日 星期日

關智斌:張致恒冇蒲頭 Kenny畀軒仔咀完感覺係… __,張敬軒,張致恒,軒仔,關智斌,

一家人嘅感覺!歌手關智斌(Kenny)處男紅館騷圓滿結束,騷後在慶功宴舉行祝捷儀式,受訪時問到與張敬軒咀完可有尷尬?他即表示:「我成晚都咀咗好多人,我 ...


一家人嘅感覺!


歌手關智斌(Kenny)處男紅館騷圓滿結束,騷後在慶功宴舉行祝捷儀式,受訪時問到與張敬軒咀完可有尷尬?他即表示:「我成晚都咀咗好多人,我哋太friend啦,成家人咁。 (當軒仔係一家人?)成個英皇一家人,佢哋好支持,冇咩尷尬。」問到兩人可是感情復合?身旁的霍汶希(Mani)即擋駕:「與感情冇關,英皇文化家庭觀念好重。」Kenny亦謂:「呢個問題好奇怪,就咁見面錫吓,成日見到其他人例如容祖兒都係咁。」Mani就爆祖兒剛才與軒仔錫嘴嚇親:「佢冇諗過係錫嘴,佢都老貓燒鬚。」


問到祖兒帶頭玩他嬲不嬲?Kenny表示不會,Mani笑言是編排一部分,但當然Kenny不知道,問到畀咁多人錫可是很大驚喜? Kenny表示:「冇咩大感覺,只係平時唔喺台錫,大家好似有啲大驚小怪。(但係你一同軒仔同場全場就好大反應?)我依家諗唔到嘢。」


而問到可有請前拍檔張致恒來睇show ?Kenny坦言:「有叫佢嚟睇,但佢冇嚟,知佢嘅心情,佢曾經係我哋家人嘅一部分,佢自己都未面對到,我話唔緊要嘅,佢畀啲時間自己,好好做好自己角色,大家隨時歡迎佢。」問到演唱會可會開part 2?他表示:「希望攞到紅館期,好難攞,今次已經好開心,雖然得六個禮拜做個紅館騷好急趕,監製都話係第一次破天荒咁趕,我都冇時間去緊張同驚,日日去排練,雖然都知道自己未夠火喉,好彩有佢哋傍住我,四個單位教咗我好多嘢。」


問到怎樣報答他們? Kenny表示:「真係唔知,但一定會請佢哋食飯,就算一萬蚊一位都請,個個天王巨星一晚歌酬咁多上落,仲要中秋檔期,仲要本身一晚,依家點知嚟咗兩晚,好多人情債要慢慢還。」Mani又表示他們有些是推掉本身工作來支持。


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!